Tempo

Du verkar tro vi har lika problem
men jag måste säga att jag tvivlar på det
Jag ser sånt du inte ser
Jag ser allt upponer
gör det du aldrig skulle gjort
O jag gör det mesta för fort
Kan inte sakta ner
Det som jag saknar broms
Så fucking akta er
O låt mig köra om
O sen kan alla se
Att jag är före dom
Trots jag är heltidsskev
O dom haren åsikt om det
Som du ser
Aa dom slösar min tid
Med sina faktafel
men jag slaktar er lögn
så passa på o passar er

Aa jag har så mycket driv att jag önskar mig mindre
Jag har aldrig haft tid, så heller aldrig haft tinder
Men jag behöver weed d medicin för mitt sinne
Måste lugna mitt inre, stress är bättre som minne

Dom tror jag driver när jag säger sen då
Hela tiden jag haft helt annat tempo



Aldrig haft nån tid, alltid fucking skyndat
Aldrig vart ett as, alltid vart asynja
Gjort ett dygn av en timma, som jag
Äger tid o rum titulera mig gudinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0